آژانس تبلیغاتی در ارومیه

۱ بازديد

آژانس تبلیغاتی در ارومیه ارائه دهنده خدمات برای اقدامات مربوط به ترکیب بازاریابی است: ارتباط ، قیمت ، محصول و فروش. آنها به شرکت ها در مراحل برنامه ریزی ، طراحی و اجرای فعالیت های بازاریابی خود کمک می کنند. آژانس های خدمات کامل هر سه مرحله را بر عهده می گیرند.

آژانس تبلیغاتی

 

   
افرند وب با توجه به رویکرد عموم مردم به تبلیغات در بستر اینترنت و دیجیتال مارکتینگ با افتخار اولین شرکت در شمالغرب کشور است که در این حوزه به صورت کامل خدمات ارائه میدهد، سئو سایت، طراحی سایت، ادمین اینستاگرام، تبلیغات گوگل ادورز، و تبلیغات کانالهای تلگرامی و …. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

آژانس تبلیغاتی در ارومیه

آژانس تبلیغاتی در ارومیه : برای خدمت به مردم ساکن در ارومیه و سایر شهرستان ها است و کاملاً بر جنبه های تبلیغاتی ارتباطی مانند تبلیغات ، تبلیغات تلویزیونی ، تبلیغات آنلاین و غیره تمرکز می کنند. برخی از آژانس های تبلیغاتی در ارومیه حتی روی حوزه ای باریک تر (مثلاً فقط ارتباطات دیجیتالی) تمرکز می کنند.

آژانس تبلیغاتی چه می کند؟

آژانس تبلیغاتی که شرکت های بازاریابی یا شرکت های تبلیغاتی نیز نامیده می شوند، به مشتریان در پیاده سازی و مدیریت استراتژی های بازاریابی برای دستیابی به اهداف تجاری خود کمک می کنند. در اینجا مروری بر آنچه یک آژانس بازاریابی برای تجارت شما انجام می دهد ، آمده است.

شناسایی استراتژی های بازاریابی ارزشمند

آژانس تبلیغاتی  با مشتریان همکاری می کند تا استراتژی های بازاریابی را مشخص کند که بهترین نتایج کسب و کار را به همراه داشته و بازده سرمایه گذاری (ROI) را به حداکثر برساند.

پیاده سازی راه حل های بازاریابی

آژانس در ارومیه کمپین های بازاریابی را برای مشتریان اجرا و مدیریت می کند.

ارزیابی نتایج بازاریابی

آژانس  بر تلاش های بازاریابی نظارت می کند و از داده ها برای بهبود نتایج کمپین استفاده می کند.

انواع خدمات آژانس

بیایید خدمات بازاریابی ارائه شده توسط سه نوع آژانس تبلیغاتی در ارومیه را بررسی کنیم:

آژانس تبلیغاتی در ارومیه1

نمایندگی بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل

اگر با یک آژانس تبلیغاتی در ارومیه به صورت اینترنتی و با خدمات کامل کار می کنید ، باید به طیف وسیعی از خدمات دسترسی داشته باشید ، از جمله:

      • بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

 

      • تبلیغات با پرداخت کلیک (PPC)

 

      • مدیریت رسانه های اجتماعی و تبلیغات در رسانه های اجتماعی

 

      • طراحی و توسعه وب

 

      • نگهداری وب سایت

 

      • بازاریابی محتوا

 

      • بازاریابی ایمیلی

 

      • بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)

 

      • مدیریت بازنگری

 

      • و غیره!

 

آژانس تبلیغاتی تخصصی

آژانس تبلیغاتی در ارومیه : تخصصی ممکن است به شما امکان دسترسی به یک یا چند سرویس ذکر شده در بالا را بدهند. به عنوان مثال ، یک آژانس SEO می تواند به شما در مدیریت کمپین های بهینه سازی موتورهای جستجو کمک کند ، در حالی که یک آژانس طراحی سایت ، بر طراحی و توسعه وب سایت ها تمرکز دارد. برخی از آژانس های خدمات کامل ، خدمات تخصصی را در زمینه هایی مانند SEO ، PPC و موارد دیگر ارائه می دهند.

آژانس تبلیغاتی سنتی

برخلاف آژانس های بازاریابی دیجیتال ، آژانس های بازاریابی سنتی بر خدمات بازاریابی سنتی تمرکز می کنند مانند:

      • روابط عمومی

 

      • مدیریت برند

 

      • بازاریابی چاپی

 

      • بازاریابی پخش شده در تلویزیون یا رادیو

 

      • در نهایت ، نیازها ، بودجه و اهداف تجاری شما نوع نمایندگی بازاریابی را که برای SMB شما مناسب است تعیین می کند.

 

 

 

 

 

 

یک آژانس تبلیغاتی، یک گنج غیرقابل انکار برای عملیات شما.

بنابراین، ما قبلاً ثابت کرده‌ایم که بهترین نظارت بر بودجه شما یک مزیت واقعی برای کار شما در ایجاد مفهوم تبلیغات یا طراحی بسته است. پس با پرداخت بی مورد این منابع روزها و پول را هدر ندهید و فقط با یک دفتر کار کنید. آن‌ها تکلیف شما را با دقت مطالعه می‌کنند و این امر باعث می‌شود که دیدی باز از تمام جزئیات را تضمین کنید. در نتیجه اژانس تبلیغاتی طوسی و افرند وب نیز در کنار sortlist به صورت کاملا اورگانیک تبلیغات شما را انجام میدهند.

 

 

 

 

3 مزیت آژانس تبلیغاتی در ارومیه

اگر متقاعد نشده اید که کار با یک آژانس حرکت درستی برای کسب و کار شما است ، در اینجا سه ​​مزیت آژانس بازاریابی است که باید در نظر بگیرید:

      • آژانس تبلیغاتی به شما کمک می کند تا استراتژی های هدایت نتیجه را مشخص کنید.

         

 

یک آژانس بازاریابی برتر به شما کمک می کند تا یک استراتژی بازاریابی جامع ایجاد کنید تا بیشترین نتایج را برای کسب و کار خود رقم بزنید. با یک استراتژی محکم ، می توانید تأثیر بازاریابی خود را بهتر ارزیابی کنید و می توانید کانالهایی را که بیشترین نقش را در اهداف شما دارند شناسایی کنید.

آژانس تبلیغاتی در ارومیه2

      • آژانس در ارومیه به شما در مدیریت و اجرای کمپین ها کمک می کند

         

 

آژانس تبلیغاتی در ارومیه : اگر فاقد تخصص فنی لازم برای راه اندازی و مدیریت کمپین ها هستید ، آژانس های بازاریابی می توانند به شما کمک کنند. همکاری با یک آژانس در ارومیه به شما امکان دسترسی به متخصصان صنعت را می دهد که می توانند کمپین های شما را به طور موثر مدیریت کنند ، بنابراین می توانید بر مدیریت کسب و کار خود تمرکز کنید. در وقت خود صرفه جویی می کنید و آژانس شما می تواند از تخصص خود برای موقعیت یابی SMB شما برای موفقیت بلند مدت استفاده کند.

      • تبلیغاتی در ارومیه به شما در نظارت بر نتایج و بهینه سازی کمپین ها کمک می کند

         

 

آژانس تبلیغاتی در ارومیه : استراتژی های بازاریابی نیازمند نظارت و بهینه سازی مستمر برای ارائه بهترین بازده است و آژانس های بازاریابی در نبض کمپین های شما انگشت شمار هستند. اگر از نتایج یک کانال خاص راضی نیستید ، آژانس ها می توانند به شما کمک کنند تا کمپین ها یا هزینه های کانال خود را در خدماتی که بیشتر به اهداف شما کمک می کنند تنظیم کنید.

6 دلیل برای راه اندازی آژانس تبلیغاتی

شما احتمالاً در زمان خاصی ، به کارآفرینی فکر کرده اید. اگر می خواهید وارد حوزه بازاریابی دیجیتال شوید یا به دنبال ایجاد شغلی از بازاریابی دیجیتال هستید ، راه اندازی یک تبلیغاتی در ارومیه می تواند سودآورترین مشاغل باشد.

صنعت بادوامی است

آژانس تبلیغاتی در ارومیه : اکثر افرادی که قصد راه اندازی یک استارتاپ را دارند ابتدا به فکر ایجاد یک محصول هستند. آنها از خدمات خودداری می کنند. ایجاد یک محصول یک فرآیند پر زحمت است و نیاز به سرمایه گذاری زمان ، انرژی و پول زیادی دارد. حتی اگر منابع زیادی را برای ایجاد یک محصول سرمایه گذاری کنید ، باید آن را به روش صحیح به بازار عرضه کنید تا به مشتریان بالقوه برسید.

ایجاد درآمد مداوم و مکرر

هنگامی که یک آژانس تبلیغاتی راه اندازی می کنید ، از مشتریان خود هزینه نگهداری دریافت می کنید. هر شغلی به درآمد ماهانه نیاز دارد زیرا هزینه های قابل پیش بینی در هر ماه وجود دارد. یک آژانس تبلیغاتی در ارومیه زمانی که انتظار درآمد ماهانه دارد ، یک مدل تجاری عالی خواهد بود. شما قادر خواهید بود بر اساس تعداد مشتریانی که دارید ، درآمد احتمالی خود را در سه ماه آینده به وضوح پیش بینی کنید.

ایجاد فرصت های شغلی

آژانس تبلیغاتی در ارومیه ؛ هنگامی که آژانس خود را به کار بیاندازید و وقتی درآمد ثابتی از مشتریان دریافت می کنید ، نه تنها برای خود سود کسب خواهید کرد ، بلکه می توانید فرصت های شغلی را برای مردم فراهم کنید. ما در عصر اتوماسیون زندگی می کنیم که اکثر شرکت ها به دنبال کاهش نیروی کار خود برای صرفه جویی در هزینه هستند. شما باید کارکنان تمام وقت داشته باشید تا از مراقبت مشتریان خود اطمینان حاصل کنید.

ایجاد یک شبکه ایمنی برای درآمد

اگر بازاریاب دیجیتال هستید و حقوق خوبی دریافت می کنید ، شغل شما هنوز در خطر است. اگر رکود اقتصادی رخ دهد ، اولین کاری که مردم انجام می دهند کاهش بودجه بازاریابی است. این بدان معناست که آنها ممکن است نیازی به بازاریاب نداشته باشند. به عنوان بازاریابان و بازاریابان دیجیتال ، ممکن است اولین کسی باشیم که وقتی شرکتی این کار را خوب انجام نمی دهد ، اخراج می شویم.

شما ارزش ایجاد می کنید

به عنوان یک فرد ، اگر شما یک کارمند بازاریابی دیجیتال یا مشاور هستید ، هیچکس قصد خرید شما را ندارد زیرا شما برای فروش نیستید. برند شخصی شما برندی است که قابل فروش است. با این حال ، اگر یک آژانس تبلیغاتی در ارومیه ایجاد کنید ، به مرور زمان می توانید برای شرکت خود ارزش گذاری کنید. شما ارزشی می سازید که قابل خرید است.

آژانس تبلیغاتی در ارومیه3

ارزش های ایجاد شده توسط آژانس تبلیغاتی شما

      • فرایندها و سیستم های اجرایی

 

      • تیمی که برای اجرا به خوبی آموزش دیده است.

 

      • مشتریانی که به نام تجاری اعتماد دارند و رابطه را ادامه خواهند داد.

 

      • نام تجاری نمایندگی که در بازار موجود است.

 

      • لیست چشم اندازها و درک بازار

 

ایجاد محصول در دراز مدت

اکثر شرکت های تولید کننده که سعی در توسعه محصول دارند ، به دلیل اینکه اندازه بازار هدف را بیش از حد برآورد می کنند و نیازهای مشتریان خود را درک نمی کنند ، به طرز بدی شکست می خورند. اگر شما یک آژانس تبلیغاتی در ارومیه را اداره می کنید که بر روی یک حوزه تخصصی متمرکز است ، می توانید درک روشنی از چالش هایی که مردم با آن روبرو هستند دریافت کنید. شما به معنای واقعی کلمه حقوق دریافت می کنید تا مشکلات مردم را درک کنید.

نوع آژانس تبلیغاتی

آژانس تبلیغاتی در ارومیه ؛ اگر با صنعت آشنا نیستید ، انتخاب یک آژانس تبلیغاتی در ارومیه می تواند چالش برانگیز باشد. برخی از آژانس ها در یک صنعت یا خدمات تخصص دارند ، در حالی که برخی دیگر طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهند. به یاد داشته باشید که بهترین مورد برای کسب و کار شما به بودجه و اهداف بازاریابی دیجیتال شما بستگی دارد و اینکه چگونه می خواهید در بازاریابی دیجیتال خود عملی باشید.

      • آژانس دیجیتال مارکتینگ

         

 

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ از طریق بازاریابی همه کاناله ، بازاریابی چند کاناله یا بازاریابی تک کاناله به مشتریان آنلاین می رسد. با بازاریابی چند کانالی و تک کانالی ، آژانس ها در یک یا چند کانال مانند وب سایت ، وبلاگ ، ایمیل ، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر با مشتریان در ارتباط هستند.

      • آژانس دیجیتال مارکتینگ با خدمات کامل

         

 

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ با خدمات کامل بیشتر از سایر انواع آژانس ها تمایل دارد و انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ را ارائه می دهد. مشاغل اغلب با آژانس های دیجیتال مارکتینگ با خدمات کامل همکاری می کنند زیرا تجربه انجام پروژه های خاصی را دارند که مشاغل به انجام آنها دارند. این آژانس ها همچنین می توانند با هزینه کمتری نسبت به مدت زمان لازم برای ایجاد آنها با استخدام های جدید ، بخش های بازاریابی موجود را تقویت کنند.

      • آژانس بازاریابی ورودی

         

 

آژانس تبلیغاتی در ارومیه : یک آژانس بازاریابی ورودی ، تاکتیک ها و استراتژی های بازاریابی ورودی را ارائه می دهد که با استراتژی های سنتی خارج از کشور متفاوت است. آژانس های ورودی به دنبال ایجاد یک کسب و کار آنلاین هستند که مشتریان بتوانند آنها را پیدا کنند ، در طول زمان اعتماد ایجاد کنند و در نهایت فروش ایجاد کنند. استراتژی های ورودی می توانند در طول زمان نتایج قابل توجهی را به همراه داشته باشند ، اما معمولاً به افق زمانی طولانی تری (شش ماه تا یک سال یا بیشتر) قبل از افزایش قیمت نیاز دارند.

      • آژانس سئو

         

 

آژانس تبلیغاتی  که در زمینه SEO  (بهینه سازی موتورهای جستجو) تخصص دارند به وب سایت و محتوای وب سایت مشتریان خود کمک می کنند تا در نتایج جستجو رتبه بالایی داشته باشند. آنها از متخصصان می خواهند که موارد زیر را انجام دهند:

      • تحقیق در مورد کلمات کلیدی

 

      • ممیزی وب سایت

 

      • ممیزی بک لینک

 

      • محتوای وب سایت و وبلاگ

 

      • ارزیابی فراداده (بررسی کیفیت URL ، برچسب های عنوان ، توضیحات متا و غیره)

 

      • بهینه سازی توضیحات ویدئو

 

      • پیوند سازی

 

      • و غیره

 

آژانس تبلیغاتی در ارومیه4

نحوه کار شرکت سئو افرند وب

آژانس تبلیغاتی در ارومیه : یک شرکت SEO از انواع تجزیه و تحلیل داده ها و ابزارهای توسعه دهنده وب سایت مانند Google Analytics ، Google Search Console ، SEM Rush و SEO Moz استفاده می کند. آژانس های سئو همیشه از بهترین شیوه های بهینه سازی موتور جستجو ، از جمله مطابقت با الگوریتم جستجوی در حال تغییر گوگل ، استفاده می کنند.

آژانس تبلیغات دیجیتال (PPC)

جستجوی پولی ، که تبلیغات پولی نیز نامیده می شود ، راه دیگری برای ایجاد ترافیک در وب سایت تجاری است. بر خلاف ترافیک ارگانیک رایگان ، ترافیک پولی شامل هزینه ای برای پیشنهاد کلمات کلیدی و قرار دادن آگهی در نتایج جستجو است. تبلیغات دیجیتالی می توانند در وب سایت ها ، صفحات نتایج جستجو (SERP) و کانال های رسانه های اجتماعی ظاهر شوند.

خدمات محبوب آژانس تبلیغات دیجیتال

      • ایجاد تبلیغات فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و YouTube

 

      • ایجاد و نگهداری حساب Google Ads Manager

 

آژانس تبلیغات آنلاین / نمایندگی PPC

جستجوی پولی که تبلیغات پولی نیز نامیده می شود ، راه دیگری برای ایجاد ترافیک در وب سایت است. بر خلاف ترافیک ارگانیک رایگان ، ترافیک پولی شامل هزینه ای برای پیشنهاد کلمات کلیدی و قرار دادن آگهی در نتایج جستجو است. تبلیغات دیجیتالی می توانند در وب سایت ها ، صفحات نتایج جستجو (SERP) و کانال های رسانه های اجتماعی ظاهر شوند.

      • آژانس های بازاریابی دیجیتال که بر تبلیغات آنلاین تمرکز می کنند ، می دانند چگونه تبلیغات جلب توجه و بهینه سازی شده مطابق با بهترین شیوه ها تولید کنند.

 

آژانس رسانه های اجتماعی

وقتی شرکت ها برای ایجاد و حفظ حضور در رسانه های اجتماعی به کمک نیاز دارند به آژانس های رسانه های اجتماعی مراجعه می کنند. آژانس های رسانه های اجتماعی می توانند محتوای اجتماعی را مدیریت و تولید کنند و تبلیغات را در بسترهای اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام تنظیم کنند. آنها همچنین خدمات مربوط به پاسخگویی و واکنش به تعاملات مشتریان در بسترهای رسانه های اجتماعی را ارائه می دهند.

آژانس طراحی سایت

یک آژانس طراحی سایت متشکل از طراحان خلاق است که وب سایت ها یا صفحات وب سفارشی و بهینه ای را برای مشاغل ایجاد می کنند. خدمات متداول ارائه شده توسط آژانس های وب سایت شامل تجربه کاربر و رابط کاربری (UX/UI) طراحی و تحقیق ، ایجاد و ذخیره سازی تصویر ، توسعه وب و میزبانی وب می باشد.

آژانس تبلیغاتی در ارومیه5

12 سوالی که قبل از استخدام آژانس تبلیغاتی باید بپرسید

      • آیا فرد تماس گیرنده یا مدیر پروژه در آژانس خواهید داشت؟

 

      • آیا متخصصان داخلی یا فریلنسرها کار را اجرا خواهند کرد؟

 

      • قرارداد شما نسبت به سایر قراردادهایی که آژانس تحت آن قرار دارد چقدر است؟

 

      • از چه ابزارها و نرم افزارهای آنلاین استفاده می کنند؟

 

      • چقدر از بودجه شما صرف هزینه های اداری می شود؟

 

      • مشتری خوب برای نمایندگی چگونه است؟ یا مشتری بد؟

 

      • آژانس از چه KPI هایی برای سنجش موفقیت استفاده می کند و چگونه در جلسات معمول به شما اعلام می شود؟

 

      • از 90 روز اول قرارداد (یا دوره شروع معادل آن) چه انتظاری می توانید داشته باشید؟

 

      • هر چند وقت یکبار از وضعیت کمپین بازاریابی دیجیتال خود مطلع خواهید شد؟

 

      • ساختار قیمت آژانس چگونه است؟

 

      • آیا مدرکی مبنی بر موفقیت آنها در شرکت هایی مانند شما وجود دارد؟

 

      • توصیفات ، رتبه بندی BBB یا مرورهای Google آنها نشان دهنده چیست؟

 

چگونه می توان یک آژانس تبلیغاتی در ارومیه شد؟

اگر شما علاقه مند به ایجاد آژانس تبلیغاتی هستید ، یکی از اولین مواردی که باید در نظر بگیرید این است که چقدر به تحصیلات نیاز دارید. ما مشخص
کرده ایم که 54.6 درصد از عوامل بازاریابی دارای مدرک کارشناسی هستند. از نظر سطح تحصیلات عالی ، متوجه شدیم که 5.5 درصد از عوامل بازاریابی
دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

چرا یک آژانس دیجیتال مارکتینگ با خدمات کامل انتخاب کنیم؟

به سه مزیت آژانس دیجیتال مارکتینگ با خدمات کامل نگاهی بیندازید:

مدیریت کمپین شما را ساده می کنند.

یک آژانس بازاریابی با خدمات کامل ، یک فروشگاه همه کاره است ، از SEO تا PPC ، طراحی وب ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و موارد دیگر. وقتی
با یک آژانس خدمات کامل کار می کنید ، یک مدیر حساب اختصاصی دریافت خواهید کرد که با تیم های مختلف ارتباط برقرار می کند. آژانس های
دیجیتال مارکتینگ با خدمات کامل به شما امکان می دهد ، بازاریابی خود را ساده کنید ، بنابراین می توانید به راحتی همه کمپین های خود را در یک
مکان مدیریت کنید.

استراتژی ها را برای بهترین نتایج ادغام می کنند

اگر می خواهید در چندین سرویس سرمایه گذاری کنید ، آژانس های خدمات کامل نیز مفید هستند. با آژانس های خدمات کامل ، شما به متخصصان
چندین کانال بازاریابی دسترسی دارید و آنها تخصص ترکیبی خود را برای به دست آوردن بهترین نتایج برای کسب و کار شما به ارمغان می آورند. علاوه
بر این ، آژانس های خدمات کامل به شما کمک می کنند چابک بمانید.

      • بنابراین ، اگر یک استراتژی بازاریابی به نتایج مورد نظر شما نرسد ، می تواند به سرعت هزینه های بازاریابی را متمرکز کرده و به تاکتیک هایی
        برساند که بهترین بازده سرمایه را برای شما به ارمغان می آورد.

 

با جمع آوری خدمات در وقت و هزینه شما صرفه جویی می کنند

کار با آژانس خدمات کامل نیز می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند. برخی از آژانس های خدمات کامل به شما این امکان را می دهند که
برای سرمایه گذاری در خدمات مختلف مجموعه ای از خدمات را ارائه دهید یا تخفیف هایی را ارائه دهید.

هزینه یک آژانس تبلیغاتی در ارومیه چقدر است؟

بسیاری از مردم می خواهند بدانند  چقدر هزینه برای خدمات خود دریافت می کند. هزینه های نمایندگی بازاریابی بسته به نوع نمایندگی و خدماتی
که انتخاب می کنید بسیار متفاوت است. در حالی که برخی از آژانس ها برای هر پروژه نرخ ثابت تعیین می کنند ، برخی دیگر هزینه ساعتی را دریافت
می کنند.

نحوه انتخاب یک آژانس تبلیغا تی: 6 نکته مهم

در ابتدا ، شما باید در مورد خدماتی که یک آژانس بازاریابی ارائه می دهد تحقیق کنید تا مشخص کنید آیا آنها مناسب کسب و کار شما هستند یا خیر.

قیمت خدمات را نگاه کنید

همچنین باید مطمئن شوید که قیمت آژانس بازاریابی متناسب با بودجه شما است. با این حال ، به خاطر داشته باشید که اغلب آنچه را که از نظر
نتایج بازاریابی پرداخت می کنید دریافت می کنید. بنابراین ، مراقب آژانس های بازاریابی باشید که خدمات “ارزان” را تبلیغ می کنند.

آژانس تبلیغاتی در ارومیه6

مکان را بررسی کنید

همچنین مهم است که مکان (های) آژانس بازاریابی را نسبت به شما بررسی کنید. اگر ترجیح می دهید شخصاً با آژانس بازاریابی خود ملاقات کنید ،
می خواهید نمایندگی نزدیک SMB خود را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که برخی از آژانس ها مکان های زیادی دارند ، بنابراین مطمئن شوید
که آیا دفتر آنها در نزدیکی شما است یا خیر.

به نتایج آژانس  نگاه کنید

هنگام انتخاب شریک آژانس بازاریابی ، مطمئن شوید که آنها می توانند به نتایجی که قول می دهند برسند. مدتی را برای مرور نمونه کارها و
مطالعات موردی ، توصیفات مشتری و بررسی های آژانس بازاریابی اختصاص دهید ، زیرا این قطعات اثبات عالی از توانایی آژانس در ارائه
نتایج است.

تجربه  را در نظر بگیرید

در مرحله بعد ، اطمینان حاصل کنید که آژانس تجربه خدمات بازاریابی مورد نظر شما و همچنین صنعت شما را دارد. در حالی که برخی از آژانس
های بازاریابی خود را به عنوان “خدمات کامل” معرفی می کنند ، اما همیشه تجربه ای در یک سرویس یا طاقچه خاص ندارند. به وب سایت آنها ،
نظرات و اشاره های رسانه های اجتماعی نگاه کنید تا مطمئن شوید که آنها برای ارائه خدمات مورد نیاز شما مجهز هستند.

با تیم آژانس تبلیغاتی ارتباط برقرار کنید

در نهایت ، قبل از انتخاب یک آژانس بازاریابی ، مدتی را با تیم خود صحبت کنید. آیا آنها آگاه و دوستانه هستند؟ آیا آنها برای درک کسب و کار و
اهداف شما وقت می گذارند؟ اگر نه ، می توانید آن آژانس بازاریابی را از لیست خود حذف کنید. ارتباط مستقیم با تیم به شما این ایده را
می دهد که کار با آن  چگونه است؟

12 روش جالب برای جذب بیشتر مشتری آژانس تبلیغاتی در ارومیه

نحوه شروع سال شما نتیجه آن را مشخص می کند. اگر کارکنان باهوش باشند ، اکثر رقبای شما نیز متوجه این موضوع می شوند. آنها احتمالاً
در این لحظه مشتریان را تعقیب می کنند.

خودتان را ارتقا دهید

در وب سایت هایی مانند Clarity.fm نمایه بگیرید ، جایی که دیگران می توانند به راحتی به دنبال کمک خاص شما باشند. این وب سایت ها
شلوغ هستند ، بنابراین توصیه های رایگان را ارائه دهید.

افزایش مشارکت حتی با وجود رقابت

آژانس تبلیغاتی در ارومیه : مشارکت یک راه عالی برای به دست آوردن مشتریان جدید است. به عنوان یک آژانس تبلیغاتی در ارومیه ،
می توانید با شرکت ها و سازمان های غیر رقابتی مشارکت کنید که مکمل کسب و کار شما هستند و مخاطبان مورد نظر آنها شبیه به
شما هستند.

قبل از ایجاد کمپین بسازید ، یک محصول بسازید

این کار “مهندسی بازاریابی” نامیده می شود. وب سایت وی ابزاری برای تجزیه و تحلیل ترافیک شما و مشخص کردن اشکالات و
مشکلات ارائه می دهد. این شامل ایجاد یک محصول رایگان برای کمک به مشتریان شما در جهت ایجاد سرنخ است.

منتظر مراجعات نباشید – فعالانه از آنها بخواهید

آژانس تبلیغاتی در ارومیه : درخواست مراجع مسلما چیز جدیدی نیست. اما از خود بپرسید ، آخرین باری که این کار را کردید کی بود؟
بر اساس مطالعه ای که توسط نیلسن انجام شده است ، در این روش ، افراد 4 برابر بیشتر از دیگران خرید می کنند.

پیگیر مشتریان از دست رفته باشید

یکی دیگر از راه های ساده برای تقویت سریع در کسب و کار جدید این است که به سادگی به مشتریان از دست رفته مراجعه کنید.
مخصوصاً وقتی خبرهای خوب یا چیزهای هیجان انگیزی برای به اشتراک گذاشتن دارید.

آژانس تبلیغاتی در ارومیه7

روابط عمومی را برای ایجاد پیوندهای ورودی و آگاهی از نام تجاری احیا کنید

آژانس تبلیغاتی در ارومیه : با استفاده از ابزارهایی مانند pr.co یا HARO ، می توانید به راحتی با روزنامه نگاران ارتباط برقرار کرده و
ویژگی خود را در اختیار آنها قرار دهید یا به سادگی در مقاله ای که می نویسند با نقل قول یا آمار مشارکت کنید. اگر آژانس شما دارای
داده های اختصاصی ارزشمند ، داستان تجاری قانع کننده یا اخبار مربوط به صنعت است.

تحولی در فروش خود ایجاد کنید

برخی از ابزارهایی که اخیراً در دسترس هستند ، ایجاد مشتری از این طریق را بسیار آسان می کند. به ندرت پیش می آید که یک آژانس
با مشتریان احتمالی تماس برقرار کند ، اما ممکن است مشتریان محلی باشند که به خدمات شما احتیاج دارند و ترجیح می دهند با فردی
در جامعه خود کار کنند.

تنوع در هزینه با تبلیغات آفلاین

آژانس تبلیغاتی در ارومیه : بازاریابی مستقیم و تبلیغات آفلاین منسوخ تلقی می شود ، اما می تواند کارساز باشد. همچنین ، ارزان تر
از آن است که انتظار دارید و به نمایندگی شما اجازه می دهد در میان جمعیت متمایز شود. در مورد آن هوشمند باشید. بودجه کمی
تعیین کنید و آزمایش کنید. نتایج خود را پیگیری کنید و ببینید محل کار کجاست و چه چیزی کار می کند و چه چیزی نه.

کشف فرصت با جستجو در شبکه اجتماعی

شبکه های اجتماعی مانند توییتر برخی از ویژگی های جستجوی قدرتمند را ارائه می دهد که می توانید از آنها برای پیدا کردن افرادی
که به دنبال راهنمایی هستند ، استفاده کنید.

روی سرمایه اجتماعی خود تمرکز کنید

استفاده از ابزارهایی مانند BuzzSumo ، Brandwatch و Twitonomy به شما کمک می کند افراد با دسترسی و نفوذ را شناسایی
کنید. با استفاده از ابزارهایی مانند Traackr و LittleBird با آنها ارتباط برقرار کنید و شروع به ایجاد رابطه کنید. به جای ارائه خدمات
، به راه هایی فکر کنید که می توانید ارزش خود را ارائه دهید.

خلاقیت خود را با یک کار تبلیغاتی منعطف کنید

آژانس تبلیغاتی در ارومیه : ریچارد برانسون امپراتوری میلیارد دلاری را در پشت ترفندهای تبلیغاتی خود بنا کرده است. چه کسی می گوید
شما نمی توانید همین کار را انجام دهید؟ برانگیختن جنجال یا راه اندازی یک کمپین خنده دار می تواند برای شما ارزشمند باشد و تجارت
شما را رونق بخشد.

یک همایش برگزار کنید

به غیر از ورود به جایگاه در کنفرانس های مربوطه ، در نظر داشته باشید که برخی از ملاقات های مربوطه را در meetup.com پیدا کنید
و سخنران شوید. بسیاری از این رویدادها دائماً به دنبال سخنرانان هستند و مخاطبان هیجان انگیزی را ارائه می دهند.

آژانس تبلیغاتی در ارومیه7

کلام آخر

آژانس تبلیغاتی در ارومیه : امیدوارم این مقاله به شما دیدگاه روشنی در مورد اینکه چرا باید یک آژانس تبلیغاتی در ارومیه راه اندازی کنید
، داده باشد. اداره آژانس در چند سال اول بسیار دشوار خواهد بود. هر یک از مشتریان شما از نظر فنی رئیس شما خواهند بود ، اما اگر
بتوانید در 2 سال اول مقاومت کنید ، موفقیت دراز مدتی را خواهید داشت. اگر هم به دنبال اژانس تبلیغاتی در ارومیه هستید میتوانید
با شرکت افرند وب کسب و کار خود تبلیغات کنید. جهت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

منبع : افرند وب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.